Halv åtta hos mig: Första avsnittet

Som många av er vet, så körde vi Halv åtta hos mig förut vi tjejer. Men sen tog det liksom stopp och vi kom aldrig igång igen. Så nu tänkte jag faktiskt visa första avsnittet som jag klippte ihop av första kvällen hemma hos Isabell för ca 5-6 månader sedan. Det är jag som är den så kallade speakern i vedeon. Jag hade gärna fortsatt att köra Halv åtta hos mig, det var ett roligt sätt att umgås med vännera, samtidigt blev man bjuden på mat en gång i veckan, och fick bjuda själv. Men som sagt, eftersom att tävlingen inte kommer köras fördigt, så kan jag lika görna visa det första avsnittet. Dock kan man inte se hela klippet eftersom att det max får vara 5 minuter, så alla omdömmen är inte med i slutet av videon. men här är en del av den i alla fall :)





Kommentarer
Postat av: anna

Gu va bra, kan du inte fortsätta lägga upp fler videor på dem kvällarna? :D

2011-07-05 @ 17:46:09
Postat av: nellie

har ni tandställning? :o

2011-08-31 @ 18:28:07
Postat av: Johanna

Äter ni all mat som serveras när ni är borta? :)

2012-01-19 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0