Hemma från Rhodos!

Hej på gott folk! Nu är vi hemma från Rhodos, och shiit vilken vecka vi haft, har nog haft den besta veckan i mitt liv! kommer ha oförglömliga minnen härifrån, Dock Ligger jag sjuk nu, har feber, värdens hosta, ont i kroppen och halsen, och inte mycket till röst kvar, dock har den blivit så mycket bättre en vad den var i veckan, Idag har den mesta dels av dagen spenderats åt att sova, vilket verkligen kan behövas efter den här veckan, man har ju inte fått mycket till sömns om man säger så, Tänker bäretta mer om hela resan och vad vi gjort osv senare, för nu känner jag att febern är påväg tillbaka för jag fryser som bara den, så ska ta och hoppa in i bastun nu, puss!



Kommentarer
Postat av: camilla

ser hur underbart ut som helst.

Vad kostade resan ungefär?



krya på dig:)

2011-07-20 @ 21:54:36
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Var har du köpt bikinin?

Jättefin :)

2011-07-20 @ 23:00:56
URL: http://iwishicould.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0