sugen på bär med mjölk

Seg dag idag kan man säga. Trött efter gårdagen kan man säga. Det blev en sen kväll som slutade klockan sju på morgonen för våran del. Vi började kvällen hemma hos willy, där vi grillade och förade lite. Sen drog vi hem till mig och sophie och fortsatte kvällen med en massa folk. Det blev en helt okej kväll, jag var inte riktigt på humör och det vart rätt så mycket folk, så det vart lite stressigt. Men det är så det kan bli ibland bara. Det var i alla fall trevligt att träffa alla och umgås lite. Det var inte lika kul i morse när man vaknar av att mamma och pappa kommer hem och huset är helt ostädat, burkar och flaskor överallt.. Men det gick ganska bra endå, vi städade allt och sedan drog jag och sophie ner till berget och badade lite för att vakna till. Vatten måste vara botemedlet för bakisheten. Ikväll blir det nog en hemmakväll framför teven, man är inte riktigt på topp för att gå ut och festa ikväll. Jag är grymt sugen på färska bär med mjölk, någon som har lust att plocka lite och komma hem och lämna dem till mig? :D

Så här såg jag ut igår.





Kommentarer
Postat av: Anonym

klickade in på eran blogg och fastnade direkt! grymt bra.

men min fråga är hur långa är ni och hur mycket väger ni? all lycka till er tjejer. puss!

2011-08-01 @ 01:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0