certifierad dykare!

solen skiner och humöret är på topp! lite ont i huvudet bara, beror nog på dålig sömn och den varma solen. Igår klockan halv 2 på natten kom jag iallafall hem från jönköping där jag dykt en hel dag. Det var jättekul, fast vissa stunder vart det väldigt kallt och då var det inte lika kul, men annars hade vi en toppendag! Kom hem riktigt sent i går kväll, klockan var luite över halv två när jag äntligen klev innanför dörren här hemma. Det berodde på att vårat tåg fick tekniska fel, så vi blev nästan två timmar försenade..  Trötta och slitna fick vi stå och vänta på ett nytt tåg, tur som vi hade fick vi sitta första klass eftersom det inte fanns några andra platser lediga, det var superskönt att få slå sig ner i en stor skön stol och vila resten av resan hem.
Nu är jag certifierad iallafall vilket känns superkul, har tagit första certifikatet Open water diver och får med det dyka ner till 18 meters djup och får dyka utan instruktör. hoppas att det blir något mer dyk snart så att man får öva sina fördigheter under vattnet lite. Pratade lite med pappa som också var sugen på att dyka, så tror vi ska göra något dyk vid något vrak eller något så småning om, vilket jag verkligen ser fram emot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg gz. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2011-06-04 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0