kvällsmellis framför teven

Har precis kommit ut ur duschen och har nu bänkat mig framför teven, med ett glas yoghurt och flingor. det fick bli kvällsmelliset för idag. Vad som går på teven har jag inte hunnit kollat en, men om det inte går något bra så får jag och Sophie fortsätta att gika prison break. Det är helt sjukt vad Wentworth Miller är snygg! man blir typ kär  på riktigt. haha ne men han är lätt en av de snyggaste just nu!
Jag och Sophie sitter just och diskuterar om vi ska ta och åka ut till våra föräldrar, som är ute med båten just nu. Det känns som om det skulle vara en bra ide, så vi får reda ut allt och få umgås lite. Kanske släpper klumpen i magen lite och allt kanske blir bättre? Det är lite svårt att få in någon bra dag bara, eftersom sophie har lite planer inför veckan. Men det skulle allt vara skönt att komma ut på havet någon dag, bara koppla av helt och få lite tid för familjen. Just nu vill jag bara ge dem en stor kram och säga till dem hur mycket jag älskar dem!


Just nu!


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad ni är underbart vackra båda två! Är ni tvåäggstvillingar? ha en bra dag :)

2011-06-28 @ 12:07:20
URL: http://liss.devote.se
Postat av: nanna

har du inte lagt upp den bilden innan, vad söt du är tycker det är jätte fint av dig att du vill reda ut problemen och inte bara gömma dig för dem!

jag undrar bara när ni skriver "gika" menar ni kika då :)? kram!

2011-06-28 @ 17:44:58
Postat av: malin

geeka :) g33k ;) haha

2011-06-28 @ 17:56:32
Postat av: ines

hej, jag vill börja med att säga att ni har en galet bra blogg!

jag är 13 år, fyller 14 om ett par dagar. jag är typ 1.65 & väger 45. är det för mycket? jag tycker själv att jag är tjock men alla runt omkring mig säger att jag är jättesmal, men det tycker inte jag.

jag mår dåligt över dethär, jag mår dåligt över min kropp.

min kompis har sagt att jag borde kolla om jag är underviktig, med det tror jag inte. men hur mycke "ska" man väga när man är lika gammal och lång som mig?



tack så jääääättemycket om ni svarar!

2011-06-28 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0