En pluggig söndag

Idag har jag spenderat mycket tid till att plugga, vilket verkligen behövdes eftersom jag ligger lite efter i skolan efter Rhodos. Så har skrivit klart en dykningsuppgift och skrivit en massa på fysikuppgiften.. tråkigt men det var nödvändigt. Kvällen ska också ängnas åt plugg, har fysikprov på tisdag så det är bara att börja läsa och räkna på alla fysiska uträkningar..
Annars har jag idag inte gjort så mycket, ätit en god pastasallad och sedan tagit en promenad men Mickis. Det var riktigt skönt med en promenad i det fina vädret, även om kylan biter i ansiktet. Men kylan är inte så farlig så länge vädret är fint, det känns bara uppfriskande att vara ute då.
Ne nu ska jag sätta mig och plugga igen. Får lite smått ångest över att inte ligga bra till och känner av prestationsångesten. vill så gärna prestera bra och få bra betyg.

Bjuder på några bilder från helgen så länge.


Simon, Jag och Linus

Några av grabbarna hemma hos emma som fyllde år i fredags


Simon, jag och Linus igen


Fredde och Romina



Jag i fredags inan jag drog ut


Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelica, har du lätt för dig i skolan eller är det bara så att du lägger ner väldigt mycket tid på att plugga? :)

2011-10-17 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0