lördag

japp då vaknadde man man nyss.. är väl rätt så trött, men det går äl över snart. Gårkvällen spenderades med att fira Emma som fyllde år, så det vart lite party med en massa folk i går kväll. Kvällen vart trevlig och jag hade i alla fall kul. Fick skjuss hem igår kväll, vilket var jätteskönt eftersom det var minusgrader ute. Det hade inte varit roligt att vandra en och en halv kilometer hem från busen i den kylan..
Nu tror jag att jag ska spendera lite tid i soffan pch försöka piggna till! pussar.


dålig bild.. men i alla fall jag innan jag gick ut igår.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Måste få ställa en fråga. Ni båda har ju ätstörningar osv. Jämför ni er mycket med varandra? Tänker att det kan vara extremt triggande att ha en person som är så pass lik en själv, och att man gärna vill vara den som är "bättre"? Förlåt om det är en jobbig fråga, ni behöver inte svara. Kram.

2011-10-15 @ 23:49:59
URL: http://skrivnaord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0