Torsdag!

Heej! Dagen har varit grymt seg och jag har varit mer eller mindre död hela dagen även om jag fick sova ut, började vid 12.. Aja kom hem runt halv fem typ och har inte gjort ett skit.. tror jag ska hoppa i och bada sen, standard nu för tiden! Sen som vanligt kommer jag väl börja plugga runt 12 och somna jättesent och vara lika trött imorgon.. haha. Imorgon är det stress, först skola, sen ska jag till kliniken (är skitnervös) efter de bär det av på arbetinterljuv, och allt ligger liksom fram och tillbaka så halva dagen imorgon kommer bestå av att åka buss! aja börjar ju vänja mig nu för tiden, pussar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem av er går i dragons?

2011-10-22 @ 01:28:12
Postat av: Anonym

Hur gick det på Mando? Kram

2011-10-22 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0