mando

Så efter en häktisk morgon sitter jag äntligen i skolan. Har ju egentligen sovmorgon till tolv idag men var tvungen att åka till mando så det sket ju sig. Började duktigt med att försova mig, som vanligt. Lyckades dock komma i tid ändå. Hade möte med min behandlare, tog vikt och grejer. Hon ser inte mig som frisk eftersom jag inte går upp det jag har kvar, utan har fastnat på en siffra och inte tänker väga mer.. hon tror att jag kontrollerar maten och ja allt såntdär. Så nu ska jag få göra en testfriskskrivning med en annan behandlare för att hon ska få veta hur vi ska gå vidare eftersom vi inte kommer någon vart. Hon tror att det är mycket som jag inte säger till henne som hon måste få reda på.. stämmer ju men tycker inte hon behöver veta allt. Aja måste fortsätta plugga nu, hörs!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Sophie!

Vi låg inne på HDV tillsammans, eller ja vi delade rum en nattt, men i alla fall...kankse minns du mig kankse inte. Länge funderat på att lämna några rader, men inte kommit till skott. Detta inlägg beröröde mig dock (även om de flesta gjort det) förstår inte riktigt hur dem jobbar på Mando, jag går själv inte kvar. Men i alla fall, jag hoppas du får rätt hjälp den sista biten och testfriskskrivningen går vägen, håller en tumme för dig vännen. Lycka till med allt! Kram/Fia

2011-09-02 @ 13:08:52
URL: http://fiamiia.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Sophie!

Vill låg inne tillsammans på HDV, eller ja vi delade rum en natt, kanske minns du mig, kankse inte, spelar inte så stor roll. Funderat på att lämna några rader, men aldrig riktigt kommit till skott. Men läser typ er blogg dagligen. Detta inlägg berörde mig lite extra, då jag inte alla gånger förstår hur de jobbar där borta, på Mando menar jag. Jag har själv slutat, självvalt var det väl inte riktigt men fortsatte inte min behandling där utan är under utredning på Psyk istället, låt oss hoppas det leder någonstans. I alla fall, som sagt förstår inte riktigt hur de jobbar, men ser fram emot att höra vidare om din testfriskskrivning och önskar dig all lycka.Hejar på dig/er. Kram /Fia

2011-09-02 @ 13:24:56
URL: http://fiamiia.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj ber om ursäkt vart två kommentarer med typ samma innehåll...hm internet krånglade så trodde jag tappat bort den första :/ sry.

2011-09-02 @ 13:26:39
URL: http://fiamiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0