mysig dag på stan!

Hello! har verkligen haft fullt upp idag, vaknade runt 11, började direkt städa det sista som vi inte han städa i fredags, fick mina pengar av mamma! så jag och angelica mötte upp julia och åkte till stan för att shoppa, fick med mig ett par svarta jeans hem! inte helt nöjd med dem, men de är fan inte lätt att hitta jeans som sitter snyggt och bra.. Har typ inte använt jeans sen jag blev sjuk.. För det första har inga pasat och för det andra känner jag mig så obekväm i det. känns som benen bli dubbelt så stora, men nu är det dags att komma över den spärren, för det är grymt snyggt! var i alla fall en perfekt dag på stan i det mysiga vädret! Nu på kvällen har jag bara varit hemma med lillesyrran, badat och umgåtts lite med henne, Skönt med en lugn helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0