party all night long

Ikväll blire party! så grymt taggad, efter en skitdålig vecka i skolan, F (IG, har ju nytt system)på mitt tredje matteprov tror jag. Suck går inge bra just nu.. fattar inte har jag kunde vara så motiverad till skolan i nian och få så bra betyg. Känns som att jag gett upp nu när jag fick börja om ettan. men har satt som mål att jag ska vara nöjd om jag får E (G)i alla ämnen när jag går ut. Aja behöver en utekväll nu känner jag efter allt skit i skolan och med träningen. känner att jag behöver stressa ner liksom! ha en awesome kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad är det för problem på träningarna? /;, ska du sluta på cheerleading? eller ska du byta lag/gå kvar? svara så fort du har möjlighet. älskar eran blogg, kram

2011-09-17 @ 19:17:20
Postat av: Anonym

kan inte ni byta header? man tröttnar efter et tag ;)

2011-09-18 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0