sova tidigt idag?

Så då var jag redo för sängen tror jag, är sjukt slut och skulle för en gångs skull behöva sova ut, så ska nog sätta på en film och krypa ner i sängen tror jag, kvällen har spänderats framför "idol" som startat, standard sen 2004 då det började och vår granne var med. Nej man har ju inte tid att kolla varje dag, men när man har tid över så kan man ju lika gärna kika:) sen har jag pluggat matte, vilket också har blivit en standard varje dag..:/ aja godnatt på er!



Mamma och pappa sitter och kollar resor nu.. inte långt kvar tills vi åker, gud så skönt det ska bli att komma iväg!

Kommentarer
Postat av: Mette

Vill bara hoppa in och tala om att ni är så sjukt söta båda två! Helt galet, älskar eran blogg redan och började läsa den igår!

2011-09-06 @ 11:59:54
URL: http://allahataross.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej :) går någon av er på Nacka gymnasium eller någon skola i närheten där? Jag såg nämligen en tjej idag som var sjukt lik er vid busshållplatsen Lillängen runt klockan 2 haha :)

älskar eran blogg! ♥

2011-09-06 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0