Misstag gör att man tappar förtroende

På chemat idag har det stått specialidrott A hela dagen. Vi har jobbat inför dykningen nästa vecka och läst jättemycket ur våra dykböcker. Egentligen slutade vi halv ett, men duktiga som vi var satt vi kvar till kvart i fyra och läste på inför dykningen. Det bivisar no att alla är rätt så taggade på att klara det andra dyk certifakatet.
Idag har jag träffat skolsyster och jag får dyka, men det är sjukt hur mycket jag har har suttit och diskuterat med henne idag. Fattar inte att hon orkar hålla på som hon gör, men nu har jag iu alla fall sagt vad jag tycker till henne, så hoppas hon tar till sig något utav det jag sagt till henne och slutar att säga saker och sen göra något helt annat.. Har inget förtroende för henne alls efter att hon sagt saker till mina föräldrar, som hon sagt att hon inte ska säga osv. Är så trött på alla lögner hit och dit.

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej en liten jobbig fråga bara! :) Om du lyckas ta alla dyk certifakat kommer du då få någon resa utav skolan utomlans så du får dyka eller är det mest om du själv är ute och reser och sen behöver du bara låna dykarutrustning?

2011-09-01 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0