middag med mickan

Hej på er!
Har just kommit upp från bubblet! Dagen har spenderats i skolan eller ja i alla fall halva dagen eftersom jag började kvart över tolv. Efter skolan åkte jag direkt hem till mickis som skulle sminka mig för något arbete i skolan. 30-tal var temat. Sen åkte vi och handlade mat på ica maxi, och duktig som min sötnos var körde hon dit oc hem! och måste säga att hon är gym på att köra även om hon inte kört så länge! vill verkligen också börja övningsköra. Åkte i alla fall hem och lagade tacos hos henne och åt sedan en god middag med hennes familj, jättemysigt! hade inte ätit något sen frukost eftersom jag missade lunchen i skolan så åt mycket! gott var det! väldigt länge sedan jag åt det.. aja nu känner jag att jag verkligen behövde en dag utan plugg så struntar i det och tar en kväll framför tven!
Skulle ju egentligen till mando idag men det blev framflyttat, superskönt! aja puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0