Första dagen på jobbet

Hej på er! Blev hemma idag också, och även från kliniken. Har haft hosta hela natten och kände mig som ett lik när jag gick upp ur sängen. Så åkte bara förbi skolan en snabbis och hämtade lite böcker, sen hämtade min käraste mor mig vid bussen, vi plockade även upp michaela på vägen. Som även hon ligger hemma och är sjuk. Badade lite jacuzzi och åt massa frukt! supermysigt. Sen nu på kvällen har jag jobbat min första dag på mcdonalds. Trivs redan jättebra och tror att det här jobbet kommer bli super för mig. Nu börjar dock alvedonen att sluta hjälpa så börjar känna mig lite hängigare.. nu ska jag fortsätta att kolla på "Allt för min syster" som är en så otroligt vacker film. Verkligen ett måste att se om ni inte sätt den en! puss och godnatt!

bild på mig här om dagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

hur fick du jobb på mc donalds? och vart är de? sökte också jobb där men får aldrig svar.

2012-02-03 @ 08:22:07
Postat av: Anonym

vilken donken? :)

2012-02-03 @ 10:03:19
Postat av: Anonym

@Emma. Dem söker hela tiden. Gå in på deras hemsida. Är det en bra ansökan brukar dem höra av sig.Jag hade tur att få en plats på deras rekryteringsdag som kommer.Dock måste man anmäla sig dit. Det är nog försent. Det finns inga platser kvar!

2012-02-03 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0