Fysiken har just fått mig att inse hur komplicerad världen är..

Är nu hemma ifrån skolan. Det har varit den bästa tisdagen på länge om man säger så. Jag brukar alltid tycka att tisdagar är den tråkigaste dagen i skolan och att varje sekunde är tio gånger längre en vad den egentligen är, Men idag var det anurlunda. Tiden gick hyffsat snabbt faktiskt trotts att det bara var tunga ämnen på schemat idag, matte, fysik och kemi från halv nio till halv fyra på eftermiddagen. Kanske det berodde på att vi hade en ny lärare idag. En kille som från början kommer i från Thailand och idag är en utav få i Sverige som forskar om "Svarta hål". Han var väldigt duktig på fysik och den lektionen som annars brukar vara så tråkig blev faktiskt rätt så intressant; men svårt är det.. 

Kvällen ska spenderas till att plugga. Har en restuppgift i dykning och sen har jag ett ekologiarbete som ska vara inne på fredag. Det är det jafg sysslar med ikväll tror jag lär nog inte hinna så mycket annat idag om jag känner mig själv rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0