Frågor och svar

Anonym om Alltid här för dig!:

Vad har hänt?

Svar: Inget som kommer ut på bloggen..

 

Anonym om -:

kan ni inte skriva mer om vad som står i era dagböker osv det är as kul att läsa! :) jätte bra blogg!

Svar: Jo det kanske vi skulle kunna göra! Tack!:)

 

nicki om natti:

vilken ur gullig bild! när är den ifrån det är så svårt och se, du har skrivit saknar så ja tänkte att de kanske var från innan du blev sjuk. Men du ser ju så smal ut på bilden så ja vetinte :P och de kan ju inte ha vart början på de här året för då va du brunett, hehe :) ja som du märker ha jag inget liv som sitter och spekulerar :) <3

Svar: Jag hade redan gått ner vikt på bilden, tror den är tagen för ca 1,5 år sedan. Det var innan jag blev brunett! :)

 

Anonym om natti:

Vad är din målvikt/BMI-mål? Och vart ligger du nu?

Svar: Min målvikt ligger på 43 kilo, då kommer jag ha ett BMI på 17,9.  Vet inte men tror inte de är långt kvar.

 

Anonym om natti:

ska du fortsätta med cheer eller ?

Svar: Ja, jag tror de.

Sussi om Mondo:

hejsan.
ja undrar hur ni göra för att hantera ångesten?
Hoppas de gick bra idag på mando

Svar: Det är väldigt svår att hantera ångest.. nästan omöjligt. Vi brukar försöka sysselsätta oss med något så att man kan tänka på annat, men det är inte lätt.. kram

 

Anna om Lika bra som vanligt?:

Hej sophie :) jag vet inte om du har sett det, men du nämns i en fråga på nationalchamps.blogg.se ( eagles blogg)
är det sant att dem har försökt att värva dig och kommer du stanna kvar i HCE eller byta förening?
<3 kraaaam

Svar: Jo jag har sätt det, men det är inget jag tar upp i bloggen,  Faktiskt så har jag ingen aning just nu. Kram:)

 

 

Camilla om Lika bra som vanligt?:

åå vad synd med mobilen :/ tappade du den i vattnet?:O:O
hoppas verkligen det löser sig iallafall:)

Svar: Ja fast det var inte så djupt, så hittade den, men den funkar inte.. :P

 

 

Emma  ([email protected]) om Ut med båten:

lite random fråga bara, accepterar ni vänförfrågningar på facebook? :)

Svar: Nej vi brukar inte acceptera vänner på Facebook om vi inte vet vilka det är.:)

 

 

Amanda om Börjar känna mig lite bättre:

har ni flyttat hemifrån eller är dom bara borta ett tag o ni e ensamma hemma? :o

Svar: Nej vi bor hemma! Dom är bara ute med båten och jag och angelica bor själva:)

 

Anonym om Här har ni tatueringen:

Visa mer dagens outfit, blir roligare att läsa då:D

Svar: Kommer nog bli bättre när skolan kommer igång! Just nu är våra kameror urladdade och laddaren borta, så måste hitta den:)

 

Anonym om medicinen tar kol på mig..:

det kul i rodhos(stavning) jag och mina kompisar funderar på att åka dit nästa år :P
Kram!

Svar: Ja vi hade superkul! Rekommenderar starkt att ni ska åka dit! En resa vi aldrig kommer glömma, vill tillbaka nu!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan va orättvist, jag blev inte utskriven från östra i Gbg fören jag hade BMI 19!!!

2011-08-15 @ 12:18:47
URL: http://Www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0