Flygande bananer

Har haft fullt upp idag, först praktik hela dagen och sedan en del klättring också. kommer förmodligen att ha lite träningsvärk imorgon, får det blev en hel del jobbiga väggar att klara av, sen blev det en joggingtur/powerwalk hem från bussen också. kännde att jag behövde få springa av mig lite, så då gjorde jag det. Det var år sedan jag sprang en bit sist. Kom hem runt 5 på kvällen och har inte hunnit med så mycket mer en att söka sommarjobb och ätit middag.
nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan slå mig ner framför teven tror jag, puss så länge!

Bild från idag,haha.



Kommentarer
Postat av: Runa

HAHAHA! Fett roligt bild :)

2011-03-30 @ 22:43:12
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0