superduper

Idag har jag och sophie vart i stan och träffat Julia, som har haft permision över helgen. Vi gick till café 60 och tog en fika och satt och snackade i timmar, supermysigt eftersom det var länge sen jag träffat henne! Vi satt och pratade om vad som hänt när vi inte träffats och så, det vart även en hel del prat om hur allt går för alla och planer för sommaren osv. supertrevligt helt enkelt! Fikade gjorde vi också vilket är ett pluss i kanten. Det känns så konstigt på något sätt att göra det, man känner sig så normail och det känns så skönt.

Bilder från dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den vita jackan ifrån? :)

2011-03-07 @ 04:10:49
Postat av: Anoroxia

Jag tycker om att läsa Er blogg,jag har ju oxå en ätstörning-anoroxia.Usch vad hemskt det e att ha.Er vän Julia e ju på HDV Mando,jag har oxå vart för ett litet tag sedan.Kan ni skriva hennes adress till hennes blogg så kan man läsa om henne oxå.Lycka till till Er båda!Kram

2011-03-07 @ 08:42:44
Postat av: Ida

Vad dricker ni när i är på café? :) äter ni något också, typ bulle eller nått? Kram

2011-03-07 @ 15:09:51
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: Anna

Grym blogg ni har! Och ni är sjuukt söta dessutom :)

Men jag har en liten fråga: Vilket gymnasium går ni på? Vilken linje och vilken årskurs? :) Puss!

2011-03-07 @ 16:14:49
Postat av: Anonym

Vart är din jacka ifrån, Sophie?:) Ursnygg!

2011-03-07 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0