Fan!

Jag orkar inte.. Det blir mathöjning ändå! Jävla skit kommer aldrig klara det. Är så fucking jävla ledsen och besviken, Jag vill inte finnas kvar längre.. Jag orkar verkligen inte den här skiten längre.. Jag kom med massa bra förslag på hur vi kunde göra för att få allt att funka, men de lyssnar inte, Jag vet bäst själv vad jag behöver och vad som är bra för mig.. men dom dumföklara mig och säger att jag aldrig kommer komma här ifrån och att jag aldrig kommer få komma hem, jävla äckliga fi**or är det som jobbar här, Att folk kan vara så jävla elaka.. förstår inte, Och att dom ljuger och säger att dom vill mitt bästa.. Seriöst dom kan bara gå och hänga sig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du aldrig hungrig?

2010-12-17 @ 15:52:10
Postat av: Sofie

Sötaste! Förstår hur du känner dig. Förstår till 10000 % verkligen. Mando är inte kul alla gånger och mathöjningarna ÄR jobbiga. Hatade när jag var på HDV.. Men samtidigt kanske det är nödväntigt "just nu"

<3

2010-12-17 @ 18:04:03
URL: http://soffiproppen.bloggagratis.se
Postat av: fanny järvå

Komigen, jag vet att du klarar detta! Jag har läst eran blogg en tid och jag VET att ni båda kommer klara er igenom detta, skit i va dom människorna säger det viktigaste är att du fortsätter kämpa och inte går tillbaka. För Jag Vet att du kommer klara detta och jag lovar att jag kommer stå vid mållinjen och heja på er båda när ni nått erat mål. Komigen, ge inte upp! Det är nog hårt och kämpigt, men jag är övertygad att ni kommer vinna, visa världen och dom som jobbar där att ni äger!

En varm kram av Fanny!

2010-12-18 @ 17:27:43
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0