gårkvällen

Godmorgon på er, jag kom hem för ca en och en halv timma sen. vart att fira mallanballan lite först på kvällen, med pizza och allt. jag åt ganska mycket faktiskt, så är stolt över det faktiskt. runt tio drog jag och mötte mickis som hade fått problem, allt löste sig och istället för att dra hem åkte jag vidare på fest, var där ett bra tag innan vi tillslut runt sex på morgonen kröp ner i sängarna för att få sova. så  det är en trött tjej som skriver just nu, men har haft en trevlig kväll, träffat mycket gamla skolkamrater och vänner! ska snart ta och krypa ner i soffan och sova lite, så att jag orkar plugga lite ikväll sen.. puss!

Bilder från igår



Kommentarer
Postat av: felicia

ni har ju sagt att ni är blyga, hur gör ni då när ni festar? hur tar ni kontakt med folk? blir ni mindre blyga närni dricker och så?

älskar er blogg

2010-12-12 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0