Hemma från tjejkvällen

Min kväll har spenderats hemma hos Romina, med Mickis, Jonna, Felicia och Linn. Väl där bytte jag om till lodiskläder och först vart det tjejmiddag och vi satt och snackade en massa skit i flera timmar, sen vart det en film framför tven. Vi hade det jättemysigt och det var riktigt kul att umgås med alla.  Det måste verkligen göras om snart igen!
Det vart lite jobbigt med maten ett tag, ville ju liksom äta ganska mycket så att allt skulle värka så normalt som möjligt, blev jättemätt, men lyckades samla mig och tänka på annat och tillslut lade sig mättnaden och det känndes mycket bättre. Jag tror att det är ganska bra för mig att äta borta med kompisar, för det får mig att verkligen kämpa med att äta och att liksom ha kvar maten..

Här är iallafall några bilder, eller ja de bilderna som togs.

Mickis ville inte synas, så därför är hennes ansikte överklottrat..


Kommentarer
Postat av: cp

allvarligt angelica, du lägger ut bilderna för att jävlas typ, ta bort. seriöst!?

2010-12-22 @ 02:29:45
Postat av: Anonym

problem? ta bort då.

2010-12-22 @ 19:29:42
Postat av: Anonym

mickis som e så söööt :D

2010-12-23 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0