bak inför kvällen

Blev att vara hemma idag istället för att dyka som jag egentligen skulle. Fick feber igen så det vart att lägga sig på soffan och vila. Ikväll kommer sophie hem och vi får gäster, som ska fira våran födelsedag. Så jag passade på att baka cupcakes med smak av citron med citron topping och choklad med chokladtopping. bakade även en cheescake med äpple och kolasås till gästerna ikväll..

Lite bilder från när jag bakade.

Resultatet av mina cupcakes. Skitfula, men men har prövat dem på några försökspersoner, som sa att de var jättegoda.. Hoppas de talar sanning, haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smaka en! Sånt äter alla och du har ju lagat dom själv, du klarar det! :) <3

2010-12-01 @ 19:19:42
Postat av: Anonym

fina ju! as duktig

2010-12-01 @ 19:56:27
Postat av: Anonym

fina ju! as duktig

2010-12-01 @ 19:56:50
Postat av: v

jätte fina :D skulle du kunna lägga ut receptet på dom också? :)

2010-12-02 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0