take me back..

Hej på er! Dagen har väl flytit på, har sovit den mesta av tiden fram tills lunch för har varit så jävla trött! kanske inte så konstigt när jag låg och kollade på film tills två och sen blev väckt vid sju, trodde jag skulle dö när jag steg upp hehe, Har i alla fall precis ätit lunch nu, och jag vet inte varför men jag har aldrig haft sån ångest efter att jag ätit, Känns hämskt just nu. Vet inte ens varför jag mår så här, kanske för att jag vet att allt jag stoppar i mig gör mig större.. För jag tycker liksom det räcker nu, Jag har blivit tillräckligt stor, Även om jag vet att jag är långt ifrån det jag vägde förut, Så känns det som om jag är större en det. Vet inte varför jag känner så här, Kanske känner man sig större en vad man är.. Hatar att se hur jag blir större. åh imorgon ska dom kanske höja mitt matschema, Jag vill verkligen inte, känner mig proppmätt hela tiden och jag tror verkligen inte att jag klarar att äta mer en det jag gör. Är så jävla rädd att jag kommer falla tillbaka i mitt betende. Fattar inte varför allt ska vara så svårt..



Kommentarer
Postat av: Fia

Om man är 155 och man väger 39 är de bra elr dåligt?



känner man ganska tjock och vill helst inte äta :S ngt förslag vad jag ska göra??



kram!



2010-12-09 @ 14:20:10
Postat av: Ebba

Sophiesophie! Äta bör man annars dör man, alla här på vår jord gör det. Frukost,lunch,mellanmål middag! Det gör dig inte större, det gör bara satt du kommer ut ur din sjukdom. Sen när du blir frisk kommer du inte känna såhär, och du klarar det. Du får inte falla tillbaka, det kan bara bli värre då du måste tänka att du ska klara det här och att du absolut inte ska börja svälta dig själv igen. Kom igen, du klarar det. Och du är fortfarande sååå smal. Ta bort anorexi tankarna, ta fram dina. Sophies riktiga tankar, förstör inte för dig själv igen. :)

2010-12-09 @ 14:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0