Yesterday!

Hej söt små!
Har ätit fruckost och sedan somnade jag i värmerummet! otrloligt skönt. Det var verkligen Jätte skönt att få komma hem igår! Kände mig fri och allt var för stunden underbart, Fikade ju också men släkten, Det var lite jobbigt men jag smakade i alla fall av det som serverades, Tyckte det var lite jobbigt att äta det där och fick lite ångest men det var ju första gången sen jag lades in här, så är ändå nöjd att jag smakade.. Trevlig kväll blev det och nu hoppas jag att min behandlare låter mig komma hem i helgen också.



Mina jätte mysiga tofflor jag fick utav mormor och morfar, så otrlogit sköna!
och jag gillar att man kan ha dem på två olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra Sophie! Skönt att det blir framsteg mot ett normalt liv, vad kul att höra även fast det var jobbigt. Men det blir bättre och bättre ska du se! Kämpa på ! :)

2010-12-02 @ 16:51:23
Postat av: Anonym

Var är dom köpta? :D Såg jättemysiga ut :)

2010-12-02 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0