Ångest

Usch nu har jag ångest som fan.. mamma har gått in i depression igen. Åh jag hatar det, hon ligger typ apatisk på sitt rum, svarar inte när man pratar med henne, äter inte, bara ligger där. Får tårar i ögonen varje gång jag försöker prata med dig men inte får något svar. Varför har jag förstört så mycket för vår familj, vi är inte ens en familj längre. Mamma jag älskar dig! Förlåt för att jag gör dig så illa. Vill inte att du ska behöva må så här pågrund av mig. Orkar inte att helvetet här hemma ska börja igen. Hatar de här perioderna då vårt hus är som ett psykiskt hem. Det är fan inte ens någon som pratar med varandra.

Nu är det nog många som inte fattar vad jag pratar om. Men ni kommer fatta det senare när ni läser om våran bakgrund och hur allt ligger till.. för våra föräldrar drabbas också hårt. Aja kände att jag ville skriva av mig lite, hatar att alltid leva med denna ångest.

Nu dra jag till Mickis i alla fall, vi ska basta och bara snacka om allt. Jätteskönt att få komma bort från detta hus. Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du, du har inte förstört för din familj. Att bli sjuk är inget man väljer. Det är inte ditt fel. Livet går upp och ner och eran familj har tyvärr hamnat i en neråtbacke just nu. Det jobbigaste med att vara anhörig till en anorektiker är att man är så fruktansvärt maktlös. Man vill verkligen hjälpa men det är bara du och din syster som kan göra er friska och tro mig det är en riktig plåga för familjen. Att inte kunna hjälpa dom man älskar. Jag tror inte eran familj ser det som att det är erat fel, men ibland så tar orken slut. Det gör det för alla, dig, din syster, din mamma och resten av familjen. Vid såna lägen finns det inte så mycket mer att göra än att trösta och stötta varandra.

Jag vet att både du och din syster kommer klara sig ur sjukdomen, jag vet det! Jag tror på er. Jag vet att det kommer vara en skitjobbig väg tills ni är friska, ångestattacker, tårar, hat men ingen har sagt att det kommer vara lätt. Men jag vet att om ni vill så kommer ni klara det. Fortsätt kämpa, ni är starkare än ni tror!

2010-11-05 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0