en av mina bättre dagar!

Vi har just haft en föreläsning med våran dietist.. och det kändes faktiskt väldigt lärorikt. Dagen har faktiskt rullat på snabbare en vad jag hade trott. Vilket är enormt skönt! Fördrev ju en hel del av min tid i verksdagen där jag träffade på julia. Jätte skönt att ha någon som står en nära, så man kan prata om allt från himmel till jord. Och för er som då undrar så går båda på mando men hon går dagvård som inebär att hon bara är här till tre om jag inte minns fel? sen får hon vara hemma och jag går ju heldygnsvård. Avdelningarna är avtängda så vi kan inte träffa varandra förutom då det är värksdag. Har börjat prata lite med de andra tjejerna som ligger här så helt ensam känner jag mig inte längre. puss!


find love, find faith, find trust, and you have everything you need

Kommentarer
Postat av: johanna

Varför tror ni att så många i ert umgänge blev drabbade av detta? Triggade ni varandra omedvetet? Eller tävlade ni imot varndra? LYcka till!

2010-11-24 @ 16:24:46
Postat av: Anonym

vad har ni vägt som absolut minst?

2010-11-24 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0