en dag närmare

Godmorgon! Idag känns det ganska bra med allt och det var ett tag sedan, fast har ju inte ätit lunch och middag än och det är ju det som är värst. igår kväll blev det lite konflikter med nattpersonalen, Jag skojar inte ville verkligen smälla till kärringen, hon stod och hittade på massa grejer om mig och anklagade mig för saker jag inte ens gjort. Aja det är glömt nu och det blir nya tag! imorgon får jag ju komma hem! Kommer verkligen bli jätte kul!


Hittade den här bilden, Gud vad länge sen! miss it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det hon hittade på att du hade gjort?



vad bråkade ni om ?



vem är du på bilden ?



KRAM

2010-11-30 @ 18:12:18
Postat av: Anonym

I came buckets

2011-11-27 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0