Fuck

Åhh.. dom ringde just från mandokliniken, dom tänker lägga in mig på heldygn redan nu på måndag, jag vill inte! Mitt kalium värde var tydligen farligt lågt, vilket kan leda till att mitt hjärta stannar. Kommer fan inte ha något liv, seriöst kan inte sluta tänka på att jag kanske inte ens får vara hemma på min födelsedag. Seriöst allting är förstört! Kommer sitta i ett jävla fängelse typ, fast fängelset är fan bättre, där är det ingen som sitter och glor när man ska äta.. fuck allt just nu jag orkar inte! hörs


Kommentarer
Postat av: Royana Mac-Intosh

Det kommer gå bra, även om de är skit jobbiga... kämpa påå !!!

2010-11-10 @ 14:35:20
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0