Mot Michaela

Nu går jag ut en stund, träffar min älskade vän Michaela och snackar om allt från himmel till jord, altså allt! Ska bli skönt att ta lite frisk luft. Har hört att när jag är på mando sen kommer jag inte ens att få gå ut. ångest! 5 dagar kvar har jag att leva typ kan man säga. Sen är jag fängslad för alltid. Vill bara lägga mig ner och gråta när jag tänker på att jag ska bo där helt ensam, inga vänner, ingen familj. Kommer dela rum med någon jag inte känner, tankarna får mig att bara vilja försvinna. Jag orkar inte, jag vill inte. Snälla kan någon ta mig här ifrån!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du kunna blogga där ?

kommer din syster blogga ?

2010-11-10 @ 21:07:24
Postat av: Anonym

&b hur gammla e ni ? snäla svara på om ni kmr kunna blogga och hur gamla ni är.. <3

2010-11-10 @ 21:08:19
Postat av: Anonym

Hej, jag bara älskar eran blogg, och ni är båda så söta :) men liksom hur gjorde ni liksom när ni inte visste att ni var sjuka? Jag menar hur gjorde ni så att ni spydde?? Tacksam för svar och ni är båda jättestarka!! :D

2010-11-10 @ 21:39:18
Postat av: Anonym

hej gud vad tråkigt att ha det men liksom när ni kollade er i spegeln tyckte ni att ni såg tjocka ut eller ?

och tycker ni inte om att äta ?

jag har sluatat äta godis i snart 3 år och sluatat dricka dricka i 2 år



snälla svara på mina frågor och ni är så himmla fina och har så fint hår vilken bra blogg läser den hela tiden typ :)



och sophie kommer inte du kunna blogga mer ? :/



2010-11-11 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0