SCÄ möte


Idag var jag ju på möte med SCÄ, vet inte vad jag ska säga riktigt, känns som om behndlarna jag pratade med tror att jag är psykisk störd. Dom pratar med mig som om jag va det i alla fall. Blev lite tårar osv. Känns verkligen inte som om jag vill va på den kliniken. har så mycket hämska minnen sen angelica låg där, själmordstankar och allt.Visst det var länge sen men känns som om deras behndling inte kommer hjälpa, eller är det jag som kanske inte vill? kanske är det jag som bara vill skjuta upp allt för att jag är för rädd.. ska i alla fall på ett nytt möte där nästa vecka då det klart kommer göras upp vilken behndling jag ska få och vart, det kanske kommer bli på mandokliniken:'( istället.
Det känns bättre om det bli på Mando kliniken på något sätt för jag vill inte att mina föräldrar ska behöva må så dåligt.. vilket dom kommer göra om jag väljer SCÄ då dom kommer bli väldigt mycket inblandade i min behandling.
Nu ringde telefonen också, lite ändrade planer blev det också, ska nu på Möte med Mandokliniken imorgon för att kanke börja där redan i veckan. Usch nu fick jag verkligen ångest, fan vad snabbt allt kom.. kommer nog inte få gå i skolan häller.. Gud vad förrvirrat allt blev nu..


Kommentarer
Postat av: isabell

gumman det kan vara det bästa också, tänk på det! kämpa på nu <3

2010-11-08 @ 18:01:43
URL: http://isabellthorn.blogg.se/
Postat av: Linda

Bara att kämpa, självklart är det inte lätt. Men saker & ting tar sin tid och man får helt enkelt göra det bästa utav situationen. Måste bara säga att du är riktigt riktigt fin och din syster också. Kram på er båda!

2010-11-08 @ 19:14:55
URL: http://lindha.blogg.se/
Postat av: lisa

Min kompis är på mando och hon tycker att det är jätte bra där och det går bättre och bättre för henne och hon tror snart att hon kan börja skolan igen.

Hon har haft ätstörningar i två år, men blev inte inlagd föräns för ungefär 1-2 månader sedan och det börjar verkligen bli bättre nu och hon har klarat en massa utmaningar hon får där.

Det finns hopp, ni klarar det!

2010-11-08 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0