Snö? :)

Fick höra att det är snö ute! är jag lite efter kanske? men har inte fått vara ute idag. Hoppas det är mycket snö! Jätte mysigt nu inför julen! Dock missar jag ju all julstämmning nu innan julen, typ alla adventljusen och allt julbak osv, tråkigt! typ det jag såg fram imot nu till vintern. Aja bara jag får vara hemma på julafton!
Vet inte varför jag ljust nu känner att jag vill gråta, men den känslan kommer hela tiden även om det inte hänt något speciellt, jag vet att det är för att jag är så rädd att jag kommer se ut som en fet gris när jag kommer här ifrån. Känns som det, känns som om jag redan är 50 gånger större en förut! tankarna får mig att må dåligt.. jag vill få kurvor och allt men vad sätter stopp i mitt huvud igentligen?. Jag har faktiskt ingen aning. Syster min kommer i alla fall hit sen. Kul med lite sällskap sådär:)



En vit jul i år igen?:)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Lycka till och du borde sjääälvklart få fira jul hemma med din familj! :) har en fråga, du har väll inte tillgång till att spy upp det du äter nu när du är där? för det är väl onödigt när du får hjälp, eller? går det bra med alla måltider,tar det lång tid att vänja magsäcken/har du gjort det och hur känns det nu efter du ätit? hoppas du förstod.. lite rörigt, hehe kram! :)

2010-11-24 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0