Stepwise


Nu har jag gjort något som kallas step stepwise, det är typ papper med tusentals frågor kan man säga, tog nästan en och en halv timme! Hon som ställde alla frågor fick mig att låta som någon sorts alkoholist, bara för att jag är ute om helgerna och har kul med mina vänner, jag menar det flesta i min ålder dricker ju alkohol då och då.. Uppmanar verkligen inte er yngre till att börja med det, men jag menar de flesta testar ju någon gång. Tror faktiskt inte att dagens vuxna vet hur vanligt det är att deras barn dricker om helgerna igentligen hehe. Men det behöver dom ja kanske inte veta heller;), nu är det i alla fall dags för lunch, ber till gud att jag inte får fisk med kokt potatis som jag fått varje dag jag varit här.. puss på er så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta mer om frågorna! varför gör man dom? varför fick hon dig att låta som en alkis? kan du avslöja några frågor? :D. Ni är så starka <3

2010-11-23 @ 12:03:57
Postat av: Anonym

Kan inte ni länka era kompisar bloggar :D

2010-11-23 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0