Svar till er.

Anonym om Svar på komentar:
Jättefin blogg!
En fråga till Sophie, saknar du cheerleadingen ? :) Kram

Svar: Ja! jag saknar det verkligen och längtar tills jag får börja igen, när jag sitter och kollar när dom tränar blir jag så jävla sugen på att köra, det är nästan jobbigt att bara kolla på. Verkligen en rolig sport!


Anonym om red head girl:
får vi se håret? :)

Svar: Just nu är mitt hår inte speciellt vackert.. för jag har massa färg i hårbottnen och skit, saknar verkligen mitt blonda hår. Så jag kommer inte lägga ut en bild på det just nu utan gör det om någon dag då färgen har lagt sig lite granna. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf får du inte träna cheerleadingen? kram! <3

2010-11-06 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0