Svar till er!

Daniella ([email protected]) om ensalada de frutas:
Vi saknar dig i skolan Sophie :/ <3

Svar: Saknar er med! Känns fel att säga att man saknar skolan, men kommer ju inte gå där på ett tag, antagligen ganska länge. Saknar min klass..

Anonym om Fint fint!:

Kan man fortfarande köpa jackan från H&M, är inte den slut? Vart hittade ni bilden?

Svar: Till alla er som undrar över kläderna jag la ut, ber om ursäkt för att jag inte skrev var dom kom ifrån, I fortsättningen lovar jag att sriva vart de kommer ifrån, just de här kläderna är dock lite gammla så dom finns nog ite kvar att köpa tyvärr..

 

Emma om Ung & bortskämd:

Hur gamla e ni ? :)
Älskar eran blogg:) <3

Svar: Det står längre ner i bloggen:) men vi är 94or fyller 16 på lördag! tack tack:)

 

Anonym om Tummen upp!:

har ni någon förebild?? hur önskar ni att era kroppar såg ut?

Svar: Oj det är svårt, inte direkt någon förebild sådär men klart att det finns många som har snygga kroppar, Önskar att vi var längre, hade kurvor och bröst hehe,:)

 

Clara om To day:

Vart har du köpt koftan? :)

Svar: Den är från ginatricot, hade lånat den utav Angelica, var dock någon månad sedan den köppts. :)

 

Anonym om orkar fan inte..:

på era diplom som ni visade upp stog det collin som mellannamn.
är ni typ halv amerikaner eller?
ps. älskar eran blogg <3

Svar: Vi har två efternamn, Collin och Folkeryd. Använder mest Folkeryd som kommer ifrån våran pappas sida. Collin kommer ifrån våran mammas sida, vi är inte halv amerikaner, tror faktiskt att namnet kommer från estland, har någon släkting bak i tiden som kom där ifrån. Men har ingen aning om de kanske kommer från Amerika från början. Fast det är ju ett rätt vanligt efternamn där. tack vad kula att höra!:)

 

Anonym om orkar fan inte..:

hej! jag är 14 år och jag väger typ 60 kilo. jag är inte tjock, men alla mina vänner håller på att komentera min kropp. som du är så smal, du äter jättemycket, lalala men du blir inte tjock. jag tränar ju visserligen, men jag oroar mig lite för min vikt. har läst alla andra komentarer, då de finns tjejer som är 16 år och väger 50 kilo. jag känner mig så stor då. är det mycket att väga för mig?

Svar: vi kan inte svar på om det är mycket eller inte eftersom det beror på helt hur lång man är osv. Du ska inte känna dig tung! muskler väger också mycket. Det låter som om du är en hälsosam normal person. Vissa kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt, det beror liksom på vad man har för ämnesomsättning och förbränning osv. Vi tycker verkligen inte att du ska oroa dig, Så länge du mår bra, tränar, äter osv. Alla männiksor är byggda på olika sätt. kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

använder n photoshop? Isf skulle ni kunna ge några tips? :) Älskar eran blogg!

2010-11-17 @ 16:13:19
Postat av: Olivia

Hej! Först vill jag bara säga att ni har en jätte fin blogg! och sen har jag en fråga, om ni vill/kan svara? Jag är underviktig, men jag vill inte vara det. Så jag äter och äter, men ingenting händer. Är det normalt? och vad ska jag göra åt saken? Tacksam för svar<3

2010-11-17 @ 17:20:41
Postat av: Ida F

hej angelica & sofie, beklagar sjukdomen :/

jajaja, jag är 12 år, och jag är ca 1,60.

jag väger ca 45 kg, är det lagom, för mycket eller för lite ?

tacksam för svar, puss !

jättebra blogg också ;)

2010-11-22 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0