Lite kort sådär..

Idag har jag snackat med mamma, som vill att jag ska söka vård på mando nu när sophie ska bli inlaggd, så att vi kan få hälp samtidigt. Men jag vet inte, jag vill på ett sett bli bättre, men vet hur jobbigt det är att ligga där.. Jag tror att jag ska vänta ett tag och se om jag kanske kan bli bättre nu när sophie får hjälp, och om det inte funkar så tror jag att jag skriver in mig på mandometerkliniken igen..
Imorgon är det skola för min del, ska träffa skolsyster och en tjej från stockholms center för ätstörningar, jag vet inte riktigt vad vi kommer prata om eller göra, men hoppas att det inte blir värsta långa jobbiga samtalet bara..
Sen på fredag så ska jag till södersjukhuset för att röntga mina njurar, som tydligen inte var i något bra skick eller något.. Jag vet inte riktigt, det är så mycket just nu.



Sophie, Julia och Jag sommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0