Hur dum får man vara!?

som sagt idag har det vart första april och jag har såklart blivit totllurad.. fattar inte att jag kan var så dum.. helt sjukt att jag gick på det skämtet.. så här sg det ut när josfin skrev till mig imorse.

Josefin - Kul att polisen stoppade bussen och anklagar chaffören för rattfull? :O 8 på moronen liksom -.- ni kan åka i förväg för dom skulle snacka med alla på bussen -.- kan du säga till sara (lärare) ?

jag
- skämtar du haha, ofta nu :P aa jag säger till sara :)

Josefin
- ja fett läskigt :O tänk om han kört av vägen eller nått :O okej tack så mycket, kommer antagligen senare <3

Josefin
- vänta nu får man gå över till en ny buss, hinner kanske! :) <3

Jag
- Smsa när du närmar dig gullmars :) <3


Josefin - ni med! :)

josefin- Fan nu ändrade sig dom vänta :O

Jag -
okej, hur blev det? :)

Josefin - Dom ska sjutsa oss i polisbilarna haha för att det ska gå snabbare! :P så är där om ca5 minuter, håll utkik efter polisen <3

Jag - haha ofta alla får platts, jag är bara i norra sköndal en så länge :) ( jag sitter dum nog och kollar ut genom fönstret efter polisbilar) -.- ..

Josefin - det är flera bilar :) säg till när du närmar dig gullmars! jag sitter i en stor polisbil, säg till om du ser oss :)

Jag - okej (jag sitter och kollar efter en stor polis bil -.-)


Nu är vi framme i gullmars och jag möter Josefin..


Jag- ofta de märkte att chaffören var full :O

Josefin - Ja de grep han med hanklovar och allt :O

Jag - ofta de gör de när någon är alkoholpåverkad :O

Josefin - ja jag vet.. Föresten fick jag sitta brevid värsta snygga killen i polisbilen!! :)

Jag - Va ofta, fett kul :)

Josefin - APRIL APRIL!!!!!!!!!

Jag - HAHAHA skämtar du med mig!! Fan vad dum jag ä som gick på den där -.- hur dum får man vara..



Kommentarer
Postat av: josefin

HAHHAHAH jag är bäst ! :D

2011-04-01 @ 17:35:02
URL: http://jjosefinjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fråga till Angelica :)

Blev du friskskriven från mando? Gick du inte på uppföljningsprogrammet när du insjuknade igen så dom märkte det?

2011-04-01 @ 22:08:20
Postat av: B

Kan inte ni göra en kategori för ur min dagbok ? :)<3 fortsätt kämpa tjejer ni är sjukt unga och hela livet framför er ni är så vackra ! Kom igen nu ni vill ju ur den här sjukdommen sötisar <3

2011-04-01 @ 22:08:46
Postat av: Anonym

Kan inte ni ha ett inlägg där ni visar bilder på erat hus, trädgård och så? <3 :D

2011-04-01 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0