det är inte lätt när det är svårt

Go kväller! ska strax sätta i gång med pluggandet och försöka avsluta någon av uppsattserna vi håller på att skriva just nu. Dagen har varit sådär.. jobbig och ångestfylld, har haft en klump i magen hela dagen, vilket har berott på lite saker inför nästa vecka då vi ska åka och dyka. Skolsysyter har nämligen velat träffa mig och ta vikt och så, men jag har vägrat eftersom jag helt har tppat förtroendet för henne.. Så nu har mina lärare bestämt att jag inte får dyka om jag inte väger mig hos henne. Har min skola blivit ett nytt behandlingshem eller som ska bestämma massor av saker?.. Visst de kanske bara tänker på mitt bästa, men jag är trött på allt sånt där nu, trött på jobbigt prat och vikttagningar hit och dit.. Så nu måste jag dit eftersom jag absolut inte tänker missa en hel vecka av dykning. Jag är bara orolig för att om det gått dåligt, så kommer jag inte få dyka endå.. Så får hoppas att jag inte gått ner i vikt för jag tänker absolut inte missa den här veckan.

Så här såg jag ut idag..



Kommentarer
Postat av: vera ♥

vart kommer linnet och jeansen ifrån??

tacksam för svar :)

2011-08-31 @ 20:05:57
URL: http://weraas.blogg.se/
Postat av: vera ♥

en till sak: hur har ni fått så långt hår??

2011-08-31 @ 20:17:27
URL: http://weraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du fått jobbb?? hur då ? var då?

2011-08-31 @ 20:30:16
Postat av: Anonym

börja skriva vart alla klädesplagg kommer ifråååååån

2011-08-31 @ 21:31:15
Postat av: Anonym

vart är bodyn ifrån? :)

2011-09-02 @ 13:48:59
Postat av: Anonym

vart är bodyn ifrån? :)

2011-09-02 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0