Mycket plugg att "se fram" emot..

Skolan idag gick sjukt fort även om vi slutade klockan fyra. Lektionerna har varit helt okej, vi har nu satt igång med lite arbete och mer e på väg. Det kommer bli ett tufft år i år, eftersom jag läser 150 poäng utökat det här läsåret, vilket morsvarar ca 150 timmar mer plugg en vad man egentligen ska läsa.. Men det ska jag klara! jag har valt det själv och behöver läsa utökat för att ens ha någon chans att komma in på Läkarhögskolan när jag gått ut gymnasiet.
Sista lektionen idag var engelska, som faktiskt fick en på riktigt bra humör! Vår lärare har en riktigt spännande sak på gång, som kommer att innebära några dagar utanför sverige. Mer kan jag inte nämna just nu eftersom ingenting är helt klart en och så, men jag hoppas att det kommer bli av!

Så här såg jag i alla fall ut idag



Kommentarer
Postat av: Moa

As snygg tröja! vart har du köpt den? finns den kvar i butiken?

2011-08-30 @ 21:22:14
URL: http://moaarune.blogg.se/
Postat av: Anonym

Angelica! Varför har du börjat i en ny klass? och är inte den klassen bra eller vadå? :( Älskar bloggen, kämpa på!!

2011-08-30 @ 22:02:28
Postat av: Anonym

Hur tar ni era outfit bilder? Är det någon som fotar ?

2011-09-01 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0