school like every monday

Japp då var man hemma från skolan, har varit en ganska skön dag, vi startade med idrott, var ganska kul faktiskt sprang lite och sedan körde vi lite friidrotts grenar, tycket det är lite kul att man inte ens kan gämföra idrotten på nacka med typ lyckeby, På lyceby var det bara lek och här på nacka är det jätteseriöst, tänkte inte på det förra året eftersom jag inte var med mer än två gånger, orkade ju knappt upp för backen till skolan i slutet utan att allt svartnade och jag trodde jag skulle falla ihop. Aja slutade i alla fall med design! kul kul! Har i alla fall just ätit, blev wok, smakade riktigt bra faktiskt! ikväll blir plugg och sen vet jag faktiskt inte, tror jag ska ut och ta en springtur också, är faktiskt grymt sugen på det! puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"tror jag ska ut och ta en springtur också, är faktiskt grymt sugen på det!" sluuta :(

2011-08-29 @ 20:05:29
Postat av: Anonym

Har ni några tips om man är underviktig och vill gå upp i vikt, någon speciell dryck/mat eller något ställe man kan gå för att få hjälp om att gå upp i vikt? :) eran blogg är jätte bra!! :D <3

2011-08-29 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0