Trött tjej

åh, är helt död och det har bara gått en dag, Lyckades somna på soffan när jag kom hem och sov i runt två timmar, inte bra, för nu kommer jag inte kunna sova ikväll och vara lika trött imorgon.. Aja tror jag ska gå ut på en liten kvällsprommis snart, sägs ju att man sover bättre om man varit ute på promenad. Aja Hoppas mitt schema är klart tills imorgon så att jag kan mejla min behandlare och allt. Och för er som undrar vilken linje jag går så är det Teknik design. Och ja, jag har gått om en klass, börjar ettan igen nu. Och det beror på att jag var borta så mycket förra året då jag lades in på HDV på Mandokliniken! så då vet alla de. Aja ha en trevlig kväll puss!


Angelica köppte hem Skittles från båten, Kommer från usa för er som inte visste, så sitter och smaskar på några sånna till kvällmellis.

Kommentarer
Postat av: Desi

Titta gärna in den plus min andra blogg är jätte tacksam om ni skulle vara intresserade av nåt :D http://www.jewelrys.blogg.se

2011-08-18 @ 22:44:39
URL: http://saleclothes.blogg.se/
Postat av: Anonym

skittles är gott :)

2011-08-18 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0