packa och fixa

Sitter just nu i soffan och vilar lite efter middagen, det serverades pastagratäng med spinat, tomat och skinka, vilket smakede rätt å bra. Ikväll blir det bara att vara hemma och packa och handla lite inför imorgon, då åker jag nämligen till Åland med brudarna från klassen. Det kommer nog bli riktigt mysigt så länge vädret håller sig hyffsat bra. Vi ska ju tälta, så det lär ju inte bli så kul om det regnar in i tältet och allt blir helt blött. men men det ska bli mysigt att komma i väg med just de personerná, för vi har så kul tillsammans!
Gårkvällen vart i alla fall lyckad! mycket folk och bra musik, folk som dansade och umgicks och bara hade det trevligt! Lkite bakis idag, men det får man tåla.

Några bilder från igår









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej söta tjejer! jag har en fråga, hur många av era vänner har/har haft äs? Det verkar ju som det är jätte många! :( Förtsätt som ni gör ni är underbara förebilder till många kan jag säga! <3

2011-08-14 @ 21:39:34
Postat av: Anonym

Vart har ni köpt era vinterjackor och hur mycket kostade dom? Jätteglad för svar!

2011-08-14 @ 23:44:53
Postat av: sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-15 @ 00:05:33
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0