home

Godkväll! eller natt kanske man säger om klockan är över 12? i alla fall så åkte jag nästan direkt hem till Romina efter att jag kom hem från träningen, myste lite där och kollade på film. Nu är jag i alla fall hemma, och ska försöka somna innan typ fyra idag, för imorgon är sista dagen att sova ut, för på torsdagen börjar skolan.. Är jättebervös för kommer inte känna en ända person, min gammla klass börjar ju senare, de är bara ettorna som börjar tidigare, det kommer jag ju ihåg från förra året. Någon som ska börja i nacka gymnasium?:) aja nu ska jag i alla fall lägga mig och kolla på tv, eller en film. puss och godnatt!


Gammal bild! vill tillbaka, önskar att tiden gick att spola tillbaka

Kommentarer
Postat av: linn

Varför ska du börja om ettan?:/

2011-08-17 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0