Det var väl sådär..

Första dagen i skolan har väl varit sådär.. Lite blandade känslor över allting. Jag fick ju börja en ny klass idag och vi är bara 13 stycken i den. Rätt skönt endå att vi är några stycken bara, för det betyder att det blir lättare att koncentrera sig och att det inte blir så stökigt. Det jobbiga var att inse att man inte kommer att gå med de personerna man brukade umgås med, vilken känns riktigt tråkigt! men allt kommer nog kännas bättre efter ett tag.
på vägen hem från skolan så stod moppen och väntade på mig. Tar alltid den till bussen, så att man spar lite tid på morgonen eftersom vi har en bra bit ner till bussen. Dock vägrade den att starta, så jag försökte i en kvart att få upp moppen på stödet för att försöka kicka i gång den, men inte ens det klarade jag.. Och jag som skulle vilja köra motorcross på bana liksom.. Jag tror det jag skulle behöva är några månader på gymmet, för att få en musklad kropp, men nej gymma får man ju inte.. Eller man kanske kan försöka prata lite med mamma om det i alla fall.
Det slutade i alla fall med att jag fick skjuss hem och väl där somnade jag snabbt i soffan. Fattar inte att jag kan vara så trött efter bara en timme i skolan idag, men jag hoppas man vänjer sig efter ett tag.
Med en liten kortfattad text om dagen avslutar jag med att sägas godnatt till alla fina!



Kommentarer
Postat av: rebeccastips, allt ifrån sex till mode

Jag har en fråga som jag väldigt gärna vill att ni svarar på, accepterar ni läsare på facebook som vänner? :)

2011-08-23 @ 17:07:38
URL: http://rebeccastips.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0