Sjuk lagom till nyår..

Idag har man inte gjort mycket. bara legat hemma och degat i soffan. Är nämligen inte helt frisk. Har fått något liknande med bihålsinflammation eller något, så har haft jätte ont i ena sidan av huvudet nu i lite mer en två dagar. I morse vaknade jag även med lite feber vilket inte känndes så jättekul nu inför nyår. Men men vad ska man göra liksom? Ska i alla fall piggna till nu, för ikväll blir det bio med Joakim. Riktigt mysigt! Han hämtar mig runt åtta och sen bär det av in till Heron city för en trevlig kväll.
gårkvällen spenderades men mina fina vänner i från klassen, eller förra klassen ska man väl säga eftersom vi började i ny nu till 2an. En av tjejorna har flyttat till Gävle, men kom på besök i stockholm nu i veckan, så då passade vi på att ses alla tjejorna. Riktigt roligt att umgås alla igen! Har verkligen saknat att umgås alla tillsammans. Senast var nog i somras då vi var på åland några dagar.


Bild från Åland i sommras på mig och Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0