sliten, men bara att fortsätta

Det var inte igår.. Men det är så mycket just nu, så mycket plugg att jag nästan druknar i det. Förra veckan var helt enkel hemskt jobbig, flera utav skoldagarna hade jag lust att bara försvinna, få vara död i några dagar och sedan återupplivas igen när allt inte var lika jobbigt. Den här veckan är Det också sjukt mycket att göra i skolan, jag antar att det är för att terminen närmar sig sitt slut och allt vi jobbar med ska göras klart innan lovet börjar. Märker på mig själv att kroppen inte riktigt orkar med allt just nu, för jag känner mig extremt trött hela tiden, har lyckats försovit mig och somnat på lektionerna tre gånger under förra veckan.. Jag tror det beror på stress och för lite sömn, så idag ska jag försöka gå och lägga mig tidigt, även om jag har massor att göra. Känner att kroppen behöver det faktiskt.


såhär såg man ut idag, lätt sminkning bestående utav puder, rouge och lite mascara på överfransarna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va lik sophie du va på den här bilden! :O

2011-12-06 @ 23:27:46
Postat av: Anonym

Var det svårt att komma in på realgymnasiet? och skulle du rekomendera den skolan? :)

2011-12-07 @ 16:04:34
Postat av: Anonym

vadå hur brukar du sminka dig annars? :)

2011-12-07 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0