Bara timmar kvar

Praktiken idag gick bra, fullt upp som vanligt med att hålla kurser och så vidare. vart så mycket att jag inte ens han äta något under dagen, lite väl hårt kanske de kör med oss eller? efter vi slutat för dagen så stannade vi kvar och klättrade ett bra tag. Musklerna fick verkligen jobba idag, så kommer väl inte ens komma upp ur sängen imorgon för all träningsverk.. Men det känns bra att ha träningsverk, då känner man att man fått ut något av träningen.

Just nu pirrar det en del i magen inför morgondagen.. Är faktiskt ganska vervös, somtidigt som det ska bli riktigt spännande! Mötet jag och sophie ska på är imorgon klockan sju på kvällen, får se om vi lever när vi kommer tillbaka.. Vet inte om allt kommer bli klart just imorgon, för jag vet faktiskt inte riktigt vad som kommer att bli sagt imorgon, det återstår helt enkelt att se.. Ni kommer förmodligen få reda på mer imorgon. Spännande va? Jag tycker det ska bli sjukt spännande :)

Bild från praktiken idag, tjejen längst fram är Josse :)



Kommentarer
Postat av: mops

var sofie (tror jag?) i t centralen idag med en kompis? tror att jag såg dig:)

2011-02-23 @ 20:55:43
URL: http://sukkersukker.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg vad är det!??! :)

2011-02-23 @ 21:20:18
Postat av: Anonym

Hej, jag är 13 år, 165 cm lång och väger ungefär 50 kilo.. är det för mycket? för jag trivs verkligen inte i min kropp och jag har vissa ”symptom” för en ätstörning. jag gick in på abkontakt och där finns det ju en grej som heter testa dig själv. dethär stämmer in på mig:



Du har höga prestationskrav

Du är rastlös

Du har täta humörsvängningar

Du är fixerad vid hur din kropp ser ut

Du tänker ofta på mat och ältar oftast samma tankar

Du svälter/hetsäter i perioder

Du tror smal är lika med lycklig



jag vet inte vad jag ska göra, men jag vill inte ha samma kropp som jag har nu, jag vill vara smal.

2011-02-23 @ 23:39:01
Postat av: Sara

Följer er blogg och kamp är själv precis utskriven från slutenvård och vet och förstår helvettet kring sjukdomen men ni klarar det fortsätt kämpa så kommer det gå!!!

En fråga kring mandometern

anser ni att det är ett bra verktyg hjälper det?

2011-02-24 @ 00:31:37
URL: http://resanmotlivet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ni kanske ska söka model jobb? :D vill veta!!

2011-02-24 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0