Halv åtta hos mig

Sorry för dålig uppdatering igår, men jag slutade skolan vid 4 och var inte hemma förens 20 över fem på kvällen. Då vart det att hjälpa till med maten och efter vi ätitt drog jag och sophie hem till romina med tjejerna. Det vart en riktigt mysig kväll! Vid halv två på natten började vi dra oss hem för att sova hos mickis och jag somnade direkt när vi hoppade ner i sängen.
Idag blir det middag hos isabell. Vi ska ju börja köra halv åtta hos mig med tjejerna, så ikväll blir det det första trerätters midagen. Vi är 8 stycken som kör och alla har lagt 50 kr var i potten, så sammanlagt ligger det 400 kr som någon kommer att vinna. Lite kul att vi ska köra det faktiskt, dock vet jag inte vad jag och sophie ska bjuda på när det blir våran tur.. Någon som har förslag kanske? Det ska helst vara något tema på maten också, så om ni har förslag på något bra så kan ni gärna ge några tips! :)



En bild på mig ifrån sommaren 2009.


Kommentarer
Postat av: Anonym

McDonald's!! :)

2011-02-19 @ 12:56:39
Postat av: Anonym

Haha fett kul! :)

Vilka är det som är med och 'tävlar' :) <3

2011-02-19 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0