my day

Sitter just nu med en kopp te i handen, är nervös för att Cecilia ska säga att det inte gått något bra imorgon för ska ha möte med henne då.. Lunchen idag gick väl åt skogen kan man säga, det var pankakor på menyn, vilket jag vägrade att äta, mår illa bara jag täner på dem. Såklart sa behandlarna att jag inte hade något val men jag tänkte inte stoppa in de där sladdriga sakerna i munnen, så efter ett långt tjaffs fick jag sitta i labb, Fick fisk och potatis istället. Fick i alla fall min vilja igenom så blev nöjd tillslut, dagen har i alla fall gått riktigt bra annars, så är nöjd! nu taggar jag inför helgen, imorgon blir det röj!


jag och romina!

Kommentarer
Postat av: demie

gud va fint smink !

vilken mascara använder du ? :)

hur kan man inte gilla pannkakor ? ..

hahah

puss sötast

2011-02-11 @ 15:38:56
Postat av: Runa

Jättefint sminkat. Har du lösögonfransar där? :)

2011-02-11 @ 21:44:27
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0