Namnsdag idag

Har inte bloggat tidigare idag, eftersom datorn hackar upp sig hela tiden.. Men nu för tillfället funkar den! jag har inte gjort speciellt mycket idag, bara slappat hemma. ikväll blir det att träffa tjejerna. Det ska bli bastukväll,
riktigt mysigt sådär! något att se fram emot ikväll alltså.
idag har jag namsdag, och vi brukar faktiskt fira det i våran familj. Det var mamma och pappa som tyckte att jag och sophie skulle få fira en egen dag, eftersom vi har samma födelsedag. så vi firar vårt mellannamn med en fika med en liten liten del av släckten. Vi brukar också få något litet, inte något dyrt som när man fyller år, utan något smått sådär. så igår hade vi gäster, eftersom mamma inte skulle vara hemma idag. Jag fick lite grejer som jag tänkte visa er nu.


Tack Mamma, Pappa, Mormor, Morfar och Farmor! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man är 160cm lång och väger 47,2 är det för mycket då?

2011-02-28 @ 15:54:53
Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:35:33
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: aewrergtr

shopping från rusta ..hihihi känner igen ally :D

2011-02-28 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0